Tokat’ta 18-23 Mayıs tarihleri arasında düzenlenen Genç Kızlar Türkiye Şampiyonası Finalleri’nde A Grubu’nda mücadele eden Genç Takımımız; grup etabında karşılaştığı Aydın BŞB., Beşiktaş ve Rota Koleji’ni 3-0’lık skorlarla set vermeden mağlup ederek adını çeyrek finale yazdırdı.
Yarı finalde rakibimiz Karayolları.
21 Mayıs Perşembe
Saat 11.00
Takımımıza başarılar diliyoruz!